Vrei o asigurare?

  • Asigurare de Viata
  • Asigurare de Viata pentru Credite si Leasing
  • Plan de Studii sau Dota pentru Copil
  • Plan de Pensie

Trimite mail la office@asigurat.ro si te vom contacta imediat.

 

Mugurel Paveliu
Consultant Asigurari Viata

mugurel@asigurat.ro

0744 50 22 11

Home Studiu Calculator Tipul de asigurare Dictionar Legislatie Vreau si Eu Link

 

Studiu de Piata

"O persoana din trei a luat in considerare – intr-un context sau altul – asigurarea de viata. Persoanele cele mai susceptibile de a lua in considerare asigurarea de viata sunt cele cu varsta cuprinsa intre 25 si 54 ani, casatorite, cu venituri medii si mari si cu studii superioare.

Situatiile cele mai frecvente in care persoanele s-au gandit la asigurarea de viata au fost legate de contactarea acestora de catre un consultant de asigurari (40.6%) sau de explorarea unei alternative de investire (22.4%).

Pentru cei care s-au gandit la asigurare dar nu s-au asigurat, faptul ca nu au incheiat inca o asigurare de viata este legat de motivatii financiare (47.7%) sau de ordinea prioritatilor (24.3%). O persoana din 10 considera ca societatile de asigurare nu sunt de incredere, acesta fiind motivul pentru care nu s-au asigurat. In timp ce neincrederea in societatile de asigurare este mai accentuata la barbati, motivele financiare sunt mai puternice la femei. Neincrederea in societatile de asigurare este mult mai mare in Ardeal si in Bucuresti decat in celelalte regiuni ale tarii.

Principalii factori care au dus la alegerea firmei de asigurari de viata pentru cei care au incheiat deja o asigurare de viata sunt, in ordinea importantei: puterea de convingere a consultantului de asigurari (28.2%), ofertele foarte avantajoase ale firmei de asigurare (20.4%), traditia/continuitatea firmei in Romania (16.2%) si puterea financiara a acesteia (14.8%). In timp ce barbatii sunt mai sensibili la puterea de convingere a consultantului si la puterea financiara a firmei, femeile sunt mai atente la publicitatea firmei si la ofertele acesteia. Traditia si continuitatea firmei in Romania sunt apreciate cu predilectie de persoanele cu varsta de peste 55 ani.

Consultantii par a fi un motivator mai puternic pentru asigurare in regiunea extracarpatica, in timp ce in Banat a contat mai mult (decat in alte regiuni) traditia firmei, iar in Ardeal a contat mai mult puterea financiara a firmei de asigurare". studiu realizat in Septembrie 2000 de catre Companiei Dedalus Consulting.